La 83 de ani de la primul zbor, operat pe ruta Cluj Napoca – Satu Mare – Oradea – Cluj Napoca, o companie de tehnologie 100% românească din Cluj oferă aeroportului din Satu Mare cel mai modern produs software, pentru eficientizarea comunicării și creșterea calității experienței oferite pasagerilor. Odată cu această implementare, angajații Aeroportului Satu Mare vor fi mai eficienți.
Astfel, unul dintre primele aeroporturi din România, inaugurat în 1936, folosește – începând din această lună – cea mai performantă soluție digitală de afișaj a informațiilor pentru pasageri, creată la Cluj-Napoca, în birourile companiei AirportLabs.
Aplicația VisionAir FIDS (Flight Information Display System) este o soluție cloud de ultimă generație, care asigură comunicarea cu pasagerii în interiorul aeroporturilor, prin intermediul ecranelor și este folosită, în prezent, de o serie de mari aeroporturi internaționale din lume: Dubai, Heathrow, Gatwick, Stansted, Manchester, Belfast sau Edinburgh.
VisionAirFIDS rulează și la aeroportul internațional din Cluj-Napoca, începând din august 2020.
Directorul aeroportului din Satu Mare, Mihai Pătrașcu, spune că, datorită acestei aplicații, pasagerii vor fi informați în timp real despre situația cursei care îi interesează.
”Marele avantaj al VisionAir este dat de interfața foarte accesibilă și ușoară, care ne ajută să comunicăm rapid orice informație către pasageri, prin ecranele din aeroport. Sutele de pasageri care trec prin aeroport vor fi informați, în timp real, de statusul zborului lor, vor putea să își planifice mult mai bine timpul de așteptare în zona publică și vor putea să aibă acces la serviciile conexe, pe care le găsesc în aeroport. Avantajul va fi foarte mare și pentru noi, ca aeroport, pentru că ecranele vor putea afișa, pe lângă detalii legate de zboruri și alte informații, știri sau chiar publicitate, care va genera venituri”.
Citește integral pe onlinepress.ro