Studiile arată că testarea epidemiologică ocupă primul loc, în topul noilor beneficii extrasalariale acordate de angajatori, alături de sumele acordate pentru telemuncă și programele de educație pentru copii.
În 2020, pe fondul pandemiei, companiile din România au ales să protejeze sănătatea angajaților, atât prin abonamentele medicale, cât și prin testarea periodică. Datele REGINA MARIA arată că aproximativ 700 de companii din portofoliul său au efectuat peste 40.000 de teste, pentru depistarea și diagnosticarea COVID-19, în beneficiul a peste 36.000 de angajați din toată țara, atât din zona de producție, cât și din zona de office, pentru a contribui la confortul și siguranța lor.
Din totalul testelor efectuate de companii în mai puțin de un an, aproximativ 80% au fost de tip RT-PCR, fiind urmate de testele imunologice de anticorpi și de cele antigen rapide, de diagnostic. De asemenea, în cazul a aproximativ 10% din testele RT-PCR diagnosticul a fost “detectabil”, adică a indicat prezența COVID-19. Testarea a ajutat companiile să identifice și să elimine la timp eventualele focare de infecție și să își continue activitatea economică, chiar în starea de urgență.
Citește intergral pe onlinepress.ro