0733.660.055 – call center lansat de brokerii de asigurări din UNSICAR, pentru clienții afectați de retragerea autorizației de funcționare a City Insurance2 min read

420

Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat, miercuri, 29 septembrie, un call center disponibil la numărul: 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online – https://ghidcityinsurance.ro/ , pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, companie a cărei autorizaţie de funcţionare a fost retrasă de către Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate. 

Membrii UNSICAR vin, astfel, în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii, cu două canale de comunicare, care furnizează 24 de ore, din 24, răspunsuri documentate privind diferitele situații în care clienții se pot afla.

Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau pagubit, care ar urma sa isi recupere prejudiciile, in baza unei polite de Asigurare emise de aceasta companie de asigurari, indiferent daca persoana respectiva este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.

Dorel Duță, președinte UNSICAR, spune că inițiativa lanmsării celor două canale de comunicare a fost luată pentru ca păgubiții să poată lua decizii, în cunoștință de cauză.

„Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi in permanență actualizat cu cele mai noi informații, astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză”.

UNSICAR are convingerea că brokerii pot contribui decisiv la creșterea gradului de protecție a românilor și a afacerilor din România, prin produse de asigurări adaptate diverselor riscuri la care sunt expuși, dar și prin acțiuni concrete de asistență, în caz de daună sau consultanță în situații dificile, cum este cazul City Insurance.

Ponderea polițelor facultative gestionate de brokerii de asigurari în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49%, la finele anului 2020, de la 41%, în 2016, în condițiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant, în această perioadă.

La nivelul pieței, brokerii dețin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creștere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.